Servicii de reparaţii, mentenanţă şi suport

 Reparaţii, suport în garanţie şi post-garanţie pentru HW

Disponibile atât persoanelor juridice, cât şi persoanelor fizice.

 Service Level Agreements

Serviciu acordat clienţilor de tip firmă, pe bază de obligaţie contractuală, sub forma intervenţiei şi/ sau soluţionării problemei într-un anumit interval de timp, cu scopul reducerii timpilor de downtime, prin disponibilitate garantată şi timp de răspuns foarte bun.

 Stoc de piese de schimb

Serviciu menit să reducă timpul de soluţionare şi rezolvare eficientă a problemei prin care se garantează păstrarea anumitor componente de schimb pentru echipamentul clientului pentru momentul în care acesta are nevoie de ele.

 Monitorizare servere

Acest serviciu consta in monitorizarea echipamentelor clientului si soluţionarea în avans a problemelor ce pot apărea la nivel de hardware si/sau software.

 Menţinere şi administrare servere

Un servicu care incepe de la activitati de bază cum ar fi desprăfuirea echipamentului, upgrade, update de securitate, mergând până la administrare efectivă a echipamentelor în funcţie de nevoile clientului.

 Help Desk

Serviciul care oferă suport la distanţă de un click, via web, fără configurări suplimentare şi indiferent de browser, tip de echipament şi sistem de operare. 

 Instalare si configurare software

Deployment automatizat de software

Serviciu de Instalare automată de software-uri pe un număr mare de staţii, adresat persoanelor juridice.

Managementul patch-urilor de software

De la sisteme de operare până la updatarea automată a semnăturilor la antivirus.

Asset management

Serviciul se adresează firmelor cu mai multe terminale referindu-se la o inventariere hardware şi/sau software a echipamentelor, contorizarea intervenţiilor avute şi a schimbărilor de dotare sau upgrade.

Web design

Fonduri nerambursabile:

  • Proiectare
  • Consultanta
  • Solutii de finantare
  • Implementare